за здравина да подкрепям jtd е здраво копеле, държи на бой, може би 20v на 2,4 е леко по проблемен...
Известие
Collapse
No announcement yet.
АР 159 2.4 JTDm Q4 TI или BMW 325,330xd M-paket
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
И ние от провинцията сме виждали/ карали/ возили в бмв...има ги доста (не са екзотика)...пред всяко кафе може да се види поне по един лошо гледащ чичка с такова.
Да сравняваш коли от различни класове е като да сравняваш водка с бира.
И 3-те и 5-те имат ужасен салон, таблото не е предвидено да се ползва за улеснение на водача. Дизайна интериорно и екстериорно е доста назад от 159. Не на последно място ако колата е само със задно...става само да ходиш до морето.
Какво толкова го превъзнасяте...колкото и да ги гледам и да се опитам да намеря някакъв чар в тях не успявам. Скучни, никакво чувство.
А за мотора 3.0 дизел нямам особено добро впечетление нито откъм цени на косумативи/части, нито от към очаквана динамика.Last edited by rusiq86; d.m.y г., 18:56.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Да изчеткам малко феновете:
Вървял си слона из гората и ... паднал в една голяма дупка. Тя била толкова дълбока , че слона не можел да излезе сам. За негов късмет минал заека, помолил го слона учтиво - Зайо помогни ми да изляза. Заекът се съгласил, хвърлил едно въже, вързал го за БМВ-то си и го издърпал.
След време не щеш ли за беда заека паднал и той в дълбока дупка и не можел да излезе сам, но за негов късмет на около минавал слона, повикал го той и се примолил - Слоне помогни, върни ми жеста. Слона понеже бил добър пуснал му х.я си, заекът се покатерил по него и излязъл.
Какъв е извода?
Който има голям х*й, не му трябва БМВ.
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеХич даже не си прав, Доки
Но слона с големия хуй му е трябвало на заека БМВ-то иначе е щял да си остане само с големия хуй в дупкатаLast edited by Доко; d.m.y г., 19:59.
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеЗа вас опорна точка е колата.
За мен опорна точка са парите.
За това няма да се разберемАко ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеЗащо, Коле, да си купувам Фабия, като с нищо не е повече от Гранде Пунто?
Същия клас, същата цена, същите екстри, същия разход, същата поддръжка.
Грандето е малко по-голямо..... и по-красиво - нищо повече.
Точно като АлфатаАко ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение2.4 е малко проблемен,но 1.9 си е същия бесен и здрав катър...........................
даже аз сам не вярвам
ПП: и сега сигурно се урочасах и след 2 седмици ще изгори нещоsigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщениепотвърждавам, че 1.9 си е здрав катър, който на всичкото отгоре не е особено претенциозен... някаква глупот около двигателя може да се счупи, но по самия двигател - слабо... няма каране на студено, няма пънене от 30 градуса, гадна нафта, добра нафта... чук е
даже аз сам не вярвам
ПП: и сега сигурно се урочасах и след 2 седмици ще изгори нещо156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеИнтериор и екстериор,позиция и удобство на седене,пътно поведение,директно управление ....................
Та, за удобството - хайде на бас, че една седала на 3-ката може да се нагоди много повече спрямо шофьора, от тези на 159-ката.
Примерно седалка на 3-ка може да се нагласи и в широчина. При 159-ката може ли?
Пътното поведение - спорно, но със сигурност не си на права позиция. Знам, че ще ми пуснеш сега един тест на Ауто Билд, където слагат 159-ката на 1-во, а 3-ката на второ място. Не ми трябва това клипче. Виж времената на писта, които показват двата модела и пак ще си говорим.
За директното управление - като се качиш в 3-ка с активно управление, и я пуснеш в спорт режим, управлението става брутално директно. 159-ката може да мечтае за такова управление.
Демек нищо не остана освен един дизайн ми се струва, демек твоите първи два довода, които ги приемемLast edited by BO; d.m.y г., 18:39.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment